Yhdistyksen kevätkokous siirtyy myöhemmäksi koronavirusepidemian vuoksi

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen hallitus piti kokouksen 26.3.2020 ja päätti, että yhdistyksen kevätkokous siirretään säännöissä määrättyä aikaa myöhemmäksi koronavirusepidemian vuoksi. Yhdistyksen hallitus katsoo, että terveyden suojaaminen on vahvempi arvo kuin yhdistyksen sääntöjen määräys kokouksen pitoajasta. Lisäksi yhdistysdemokratian näkökulmasta ei ole perusteltua järjestää kokousta sellaisena ajankohtana, jolloin jäsenet eivät faktisesti voi edes osallistua kokoukseen. Suurin osa yhdistyksen jäsenistä kuuluu riskiryhmään. Yhdistyksen säännöissä ei ole kirjausta etäyhteyden käyttämisestä vuosikokouksessa ja tällöin kokousta ei voi järjestää etäyhteyksin.

Kevätkokous tullaan kokonaisuudessaan pitämään myöhemmin. Yhdistyksen hallitus seuraa tilannetta ja tilanteen salliessa kutsuu yhdistyksen jäsenet kevätkokoukseen erillisellä ilmoituksella.

Yhdistyksen hallitus lähettää kaikille lämpimiä terveisiä ja voimia tähän kevääseen. Pidetään huolta toisistamme!