Tule meille töihin – haemme palvelusihteeriä!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys hakee toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen PALVELUSIHTEERIÄ 2.1.2023 alkaen tai sopimuksen mukaan

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on kansaterveys- ja potilasjärjestö, jonka tarkoituksena on ehkäistä syöpäsairauksia ja edistää terveyttä sekä tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään Pohjois-Karjalan maakunnan alueella. Yhdistyksen palveluksessa on neljä sairaanhoitajaa, palvelusihteeri ja toiminnanjohtaja. Nykyisen palvelusihteerin siirtyessä uusien haasteiden pariin, etsimme uutta palvelusihteeriä iloiseen joukkoomme.

Palvelusihteerin työtehtävä sisältää asiakaspalvelua ja viestintää sekä toimistotehtäviä ja taloushallintoa. Työtehtäviä on mahdollista muokata valituksi tulleen osaamisen mukaan.
Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa ammattitutkintoa ja soveltuvaa työkokemusta. Kokemus tai koulutus hoitoalalta katsotaan eduksi.

Arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja, kokonaisuuksien hallintaa, oma-aloitteisuutta ja kykyä toimia verkostoissa. Lisäksi arvostamme hyviä tietoteknisiä valmiuksia mm. Office 365-ympäristön, WordPressin ja Canvan hyvää hallintaa sekä aiempaa kokemusta taloushallinnon järjestelmistä.

Hakemukseen on liitettävä CV ja todistusjäljennökset tutkinnon suorittamisesta sekä muista todistuksista. Todistukset tarkastetaan haastattelun yhteydessä. Ennen työn vastaanottamista valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Työsuhteessa noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Palkkaus määräytyy Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan. Työaika on 7,5 tuntia päivässä ja 37,5 tuntia viikossa.
Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on savuton työpaikka.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme toimittamaan viimeistään 20.11.2022 sähköpostitse osoitteeseen suvi.jolkkonen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi tai postitse Suvi Jolkkonen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry, Malmikatu 5B, 2.kerros, 80100 Joensuu. Haastattelut ovat viikolla 47 ja 48.
Lisätietoja tehtävästä antaa (puhelinajat 8-9.11.2022 klo 14-16 ja 14.-15.11.2022 klo 14-16) toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen p. 050 536 4975