Tervetuloa Äijä-iltapäivään 22.5.2018!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen Enon osasto järjestää ”Äijä-iltapäivän” 22.5.2018 klo 12.00 alkaen Kotirannassa (os. Välskärintie 9 Eno). Äijä- iltapäivä tempauksella halutaan herättää miehiä huolehtimaan itsestään ja terveydestään entistä paremmin ja nostaa juuri miesten terveyttä koskevia asioita esille. Paikalle ovat tervetulleita kaikkien miesten lisäksi myös puolisot ja muut läheiset!

Tilaisuus aloitetaan kahvitarjoilulla.

Iltapäivän ohjelma:

• klo 12.00 Tilaisuuden avaus, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen puheenjohtaja Matti Väistö
  • klo 12.15  Eturauhassyöpään sairastuneen miehen omakohtainen kertomus syöpään sairastumisesta ja sen eri vaiheista. Vapaata keskustelua ja ajatusten vaihtoa.
  • klo 13.00 Talon esittely ja alkulämmittely, liikunnanohjaaja Sauli Kettunen
  • klo 13.30 kävely Kotiranta-Kanavarannan maastossa
  • klo 14.30 altaalle siirtyminen ja 30 minuutin ohjattu allasjumppa
  • klo 16.00-16.30 ruokailu

Tapahtumassa mukana P-K:n Syöpäyhdistyksen henkilökuntaa antamassa tietoa toiminnasta ja jakamassa esitteitä.

Ilmoittautumiset tarjoilua varten 14.5.2018 mennessä Sirpa puh. 044 576 7495 tai Marjatta puh.  050 307 3391. Tilaisuus on maksuton. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitathan mahdollisen erityisruokavalion ja haluatko ruokailussa liha- vai kalakeiton. Osallistujia ei ole vakuutettu tapahtuman järjestäjien puolesta!

Tervetuloa tempaisemaan miesten terveyden puolesta!