Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry järjestää jäsenilleen My Fair Lady – musikaaliin yksityisnäytöksen la 12.11.2022 klo 17.
Kesto noin 2 tuntia 40 minuuttia sisältäen 20 minuutin väliajan. Väliaikatarjoilua ei ole.
Lipun hinta jäsenille 20€ (normaali lipun hinta 35€). Mikäli jäsenellä on avec, joka ei ole jäsen, niin tällä kertaa myös hän pääsee näytökseen 20 euron hintaan.

Lipun myynti yhdistykseltä. Maksu yhdistyksen tilille (tilinumero annetaan ilmoittautumisen yhteydessä, viesti MFL/henkilön nimi)  tai käteisellä. Lipun/lippujen haku yhdistykseltä.

Varaa oma lippusi soittamalla yhdistykselle p. 013 227 600.

Paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksestä.

Tietoa esityksestä:

MUSIKAALI klassikko MY FAIR LADY

Lontoossa eletään vuotta 1912,

kun nuori ja päättäväinen Eliza Doolit

ottaa ohjat ja onnensa omiin käsiinsä.

Miten tarina eteneekään ja

kenen rakkaus saa täyttymyksensä?

Musikaalin laulut ovat kaikille tuttuja: Voi kun se olis mukavaa! (Wouldn’t It Be Loverly), Lykky mukana (With A Little Bit of Luck), Olisin tanssinut aamuun (I Could Have Danced All Night)…

My Fair Lady on myös pukudraaman ystävien unelma; on hevoskilpailuja ja tanssiaisia, joten luvassa on myös silmiä hivelevän kauniita kohtauksia.

Musikaalin lauluja ja tansseja rytmittävässä orkesterissa on mukana Joensuun konservatorion opiskelijoita ja tansseissa Riverian tanssialan opiskelijoita, suurtuotannosta on siis kyse! Ohjaus on mm. tv:n Metsolat-sarjasta tutun ja meillä vierailevan ohjaajan Katriina Honkasen käsialaa.