Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenille uusia jäsenetuuksia!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenenä olet mukana tukemassa tärkeää työtä syövän ennaltaehkäisemiseksi sekä syöpää sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvoinnin edistämiseksi Pohjois-Karjalassa.
Jos et vielä ole jäsen, niin nyt kannattaa liittyä. Vuoden 2023 alusta uusina jäsenetuina saat:

• Femino Joensuu: Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäsenkorttia esittämällä ei peritä toimistomaksua (norm. 10-22 €)
  • GreenStar hotellit Joensuu, Jyväskylä, Lahti, Vaasa ja Oulu. www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hotellilla on oikeus tarkastaa jäsenyys. Aamiainen 10 € / henkilö / vrk ennakkoon varatessa, 11 € paikan päällä ostaessa.
  • EasyFit: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29,90€). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 eur/kk (ovh. 14,90 eur/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla SYRY23Y . Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • Hotelli Pikku Syöte: –8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa. Linkki etuuden lunastamiseen: https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot
  • Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot

Kaikki jäsenedut löydät Jäsenedut-sivultamme. Päivitämme jäsenetuuksia, joten kannattaa seurata sivujamme, uusia etuuksia on mahdollisesti tulossa lisää.

Kiitos, että olet jäsenemme!