Maksuton kesäteatteriesitys Ristin teatterissa yhdistyksen jäsenille 1.7.2018 klo 13 Huom! Paikat täynnä

Liperin harrastajateatteri ry, S.A Tervosäätiö sekä Lions club Adam ja Eva haluavat ilahduttaa Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen jäseniä ja tarjoavat maksuttoman kesäteatteriesityksen syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Esitys on su 1.7.2018 klo 13 (ensi-ilta) ja mukaan mahtuu 50 osallistujaa. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ristin teatterin Remontti –näytelmä on lämmin henkinen komedia, jossa sairaaksi tekeytyvä mummo saa sukulaiset ja ohikulkijat ikimuistoisiin remonttitalkoisiin.  Näytelmän on käsikirjoittanut Hannu Patamaa ja sen ohjaa Heidi Mutanen. Ristin kesäteatterissa on katettu katsomo ja se sijaitsee Liperissä (os. Ristinkyläntie 1, Liperi). Teatteripäivä sisältää: pääsylipun Remontti näytelmään, kahvin ja käsiohjelman. Matkoista jokainen huolehtii itse. Sitova ilmoittautuminen yhdistyksen toimistolle to 21.6.2018 klo 15 mennessä p. 013 227 600