Maakunnallinen kesäpäivä -juhla yhdistyksen jäsenille 11.6.2017 Kontiolahdella

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry järjestää yhteistyössä Kontiolahden paikallisosaston kanssa perinteisen maakunnallisen kesäpäivä -juhlan yhdistyksen jäsenille sunnuntaina 11.6.2017. Yhdistys järjestää juhlaan maksuttomat linja-autokyyditykset ympäri Pohjois-Karjalan aluetta. Ruokalipun hinta 10 €/henkilö. Ruokalippuja myydään paikan päällä ja mahdollisuuksien mukaan linja-autoissa, jotka kuljettavat juhlavieraat paikan päälle. Lisätietoja juhlasta sekä kyydityksistä ja  ilmoittautuminen tarjoilun vuoksi  p. 013 227 600/yhdistyksen toimisto 24.5.2017 mennessä. Linja-autojen paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

• linja-auto 1, Tilausliikenne J. Miettinen, max 49 hlöä, bussivastaava Leena Kuvaja: Valtimo linja-autoasema klo 8.10, Nurmes ABC klo 8.30, Juuka matkahuolto klo 9.00 ja Kontiolahti kirkko klo 9.50
  • linja-auto 2, Hannu Kettunen,  max 40 hlöä, bussivastaava Mirja Tanskanen: Polvijärvi linja-autoasema klo 8.00, Outokumpu linja-autoasema klo 8.35, Viinijärven linja-autoasema klo 9.00, Kontiolahti kirkko klo 9.50
  • linja-auto 3, Tuomo Lamminsalo, PIKKUBUSSI max 10 hlöä, bussivastaava Raija Autio: Rääkkylän linja-autoasema klo 8.30, Hammaslahti Oma SP-pankin parkkialue klo 9.00, Kontiolahti kirkko klo 9.50
  • linja-auto 4, Seppo Tossavainen, max 56 hlöä, bussivastaava Raija Piironen: Lieksa matkahuolto klo 8.10, Uimaharju lounaskahvio Saana klo 8.55, Eno matkahuolto (keskusta) klo 9.10, Kontiolahti klo 9.40
  • linja-auto 5, Tilausliikenne E.Karhu,  max 50 hlöä, bussivastaavat Aune Timonen (Kitee) ja Vuokko Väistö (Tohmajärvi): Kesälahti osuuspankin edestä klo 7.50, Kitee linja-autoasema klo 8.20, Tohmajärvi Linjakkaan aukio klo 8.45, Kontiolahti kirkko klo 9.40
  • linja-auto 6, Raimo Lappalainen, max 50 hlöä, bussivastaava Leena Pekkinen: Liperi linja-autoasema klo 8.30, Ylämylly shell klo 8.45, Joensuun Siltakadun matkapysäkki klo 9.00, Lehmo S-Market klo 9.15, Kontiolahti kirkko 9.40
  • linja-auto 7/taksi Jaakko Kuivalainen, max 8 hlöä, bussivastaava Anja Back: Ilomantsin linja-autoasema klo 8.40, Heinävaara K-Marjuska klo 9.15, Kontiolahti kirkko klo 9.50

Juhlan ohjelmarunko:

• klo 10 Jumalanpalvelus, Kontiolahden kirkko
  • n. klo 12 ruokailu, Kontiolahden Kotiseutukeskus (os.Vierevänniementie 5 81100 Kontiolahti)
  • klo 13 Pääjuhla, Kontiolahden Kotiseutukeskus (ohjelmassa mm. musiikki-, kuoro- ja runoesityksiä, yhdistyksen vapaaehtoistoimijoiden muistaminen ansiomerkein, yhdistyksen puheenjohtaja Matti Väistön tervehdys ja Kontiolahden kunnan tervehdyksen juhlaan tuo kunnanjohtaja Jere Penttilä)
  • Juhla päättyy noin klo 14.30, jolloin linja-autot lähtevät kotimatkalle

Lämpimästi tervetuloa maakunnalliseen kesäpäivä -juhlaan!