Käynnistämme kasvokkain tapahtuvan toimintamme vk 44 alkaen

Viikosta 44 alkaen ( 26.10.2020 eteenpäin) käynnistämme kasvokkain toteutettavan toimintamme. Turvavälejä ja hygieniaohjeita noudattaen sekä kasvomaskia käyttäen meillä kaikilla on turvallista tavata.

HUOM. Poikkeuksen tekevät valitettavasti  liikuntaryhmät, koska kasvomaskien käyttö ja turvallisuus on niissä hankala toteuttaa.

Katso ryhmä- ja kurssisivuiltamme, mitä kaikkea olemme käynnistämässä. Sivut täydentyvät koko ajan. Tarvittaessa muutamme kasvokkain suunnitellut ryhmät verkkovertaistukiryhmiksi. Paikallisosastojen tapahtumia ilmoitamme sitä mukaa, kun ne varmistuvat.

Huomioi oheinen alla oleva ohje ilmoittautuessa ja osallistuessa tapaamisiin:

Ohjeet kasvokkaiseen ryhmä- ja kurssitoimintaan osallistumisesta

Soita tai viestitä, ilmoittaudu ryhmiin tai varaa aikasi sairaanhoitajien vastaanotoille. Sairaanhoitajamme ovat valmiina antamaan ajanvarauksella tukea, keskusteluapua sekä tietoa sairaudesta, sen hoidosta ja toipumisesta. Hoitajilta saat tietoa myös yhdistyksen palveluista, kuntoutumisvaihtoehdoista ja vertaistuesta.

Myös tukihenkilöt aloittavat kasvokkaiset tapaamiset. Sairaanhoitajiemme kautta (yhteystiedot) voit kysyä itsellesi tukihenkilöä. Tukikeskustelu on edelleen mahdollista myös puhelimitse.

Ajanvarauksen yhteydessä sinulta kysytään: kuulutko korona riskiryhmään, mahdollisista flunssaoireista sekä annetaan ennakko-ohjeita tiloissamme asiointiin; huolellisesta käsienpesusta, käsidesinfektion käytöstä, kasvomaskin käytöstä sekä turvaetäisyydestä. Mainitse aikaa varatessasi, jos et voi käyttää kasvomaskia, esim terveydellisistä syistä.

Vastaanotolle voi tulla maksimissaan kaksi (2) henkilöä kerrallaan täysin oireettomana. Huolehdimme tilojemme sekä hoitajiemme korkeasta hygieniasta ja turvallisuudesta. Hyvinvointisi on meille tärkeää.