Kaipaatko syvää rentoutumista ja mielenrauhaa? Uusi ryhmä alkamassa

Vapaaehtoistoimijamme Anna käynnistää su 7.10.18 alkaen ryhmän, jossa tutustutaan erilaisiin rentoutus- ja meditaatiotekniikoihin.

Mitään aikaisempaa kokemusta et tarvitse. Ryhmän toiveita kuunnellen ryhmässä voidaan kokeilla esim. mindfulness- harjoitukisia, yoga nidra – syvärentoutuksia, istumameditaatiota, tanssimeditaatiota ja yhdessä laulamista. Harjoitukset sopivat kaikille, eivätkä ole fyysisesti raskaita. Voit olla keskellä hoitoja tai hoitojaksot voivat olla jo kaukana takanapäin. Sukupuolella ei ole väliä, sekä naiset että miehet sopivat hyvin ryhmään. Lisätietoja ryhmästä löydät ohessa olevasta esitteestä.

Toivomme runsasta osallistujajoukkoa ja palautetta ryhmästä. Näin saamme tietoa, onko tämän tyyppiselle ryhmätoiminnalle tarvetta. Palautetta voi antaa yhdistykselle puhelimitse 013 227 600 tai sähköpostitse hilkka.huikuri(at)pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Lämpimästi tervetuloa rentoutumisen ja mielenrauhan ryhmään!