Jäsenlaskut lähtevät jäsenille 16.1.2024

Jäsenlaskut lähtevät yhdistyksemme jäsenille 16.1.2024. Jäsenmaksu on 25€/kalenterivuosi.

Paperilaskujen perille tulossa voi mennä useita päiviä, sähköposti- ja e-laskut tulevat nopeammin vastaanottajille. Jos olet tilannut sähköpostilaskun ja se ei tule muutaman päivän sisällä, niin tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Mikäli haluat muuttaa paperisen laskun sähköpostilaskuun, niin ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon p. 013 227 600. E-laskun voit halutessasi tilata omasta verkkopankistasi.

Muistathan maksaa jäsenmaksusi eräpäivään mennessä, olla huolellinen laskussa olevan tilinumeron kanssa ja merkitä viitenumerokenttään tämän vuoden laskulla olevan viitenumeron, jotta maksusi kohdentuu Sinun jäsenlaskullesi. Huomioithan, että laskun maksamatta jättäminen ei automaattisesti päätä jäsenyyttäsi. Ilmoita siitä erikseen meille joko p. 013 227 600 tai verkkosivujen lomakkeella. Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti, mikäli jäsen ei maksa jäsenlaskuaan ja ilmoita erostaan, niin hänelle lähetetään maksumuistutus, johon tulee viiden (5) euron kululisä maksuvalvonnasta ja laskun uudelleen lähettämisestä. Maksamiseen liittyvissä asioissa ja jos maksusuorituksessasi tapahtuu virhe, jonka haluat oikaistavan, ota yhteyttä Visma Financial Solutions Oy:n verkkopalveluun maksuhelposti.fi tai asiakaspalveluun, puh. 024 808 8020. Jäsenyyteesi liittyvissä asioissa (jäsenyyden päättäminen, osoitteenmuutokset yms.), ota yhteyttä toimistoomme p. 013 227 600.

Lämmin kiitos Sinulle jäsenyydestäsi Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä! Jäsenmaksullasi mahdollistat ja tuet työtämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Olet mahdollistamassa sairastuneelle ja/tai hänen läheiselleen mm. rauhallisen keskusteluhetken hoitajamme kanssa, vertaistukea ja kuntoutumisen tuen palveluita sekä työtämme terveyden edistämiseksi. Jäsenenä saat erilaisia jäsenetuja, joihin pääset tutustumaan täällä.

Tarjoamme jäsenille myös maksuttoman sähköisen uutiskirjeen, jossa saat ajankohtaista tietoa toiminnastamme ja tapahtumistamme. Voit tilata sen sähköpostiisi täältä

Järjestämme jäsenillemme yksityisnäytöksen Joensuun kaupunginteatterin näytökseen Joen Sydän pe 15.3.2024 klo 18 suurella näyttämöllä. Lipun hinta jäsenelle vain 17 euroa (norm. 30 €)! Voit varata paikkasi näytökseen p. 013 227 600 ja hakea lipun toimistoltamme maksua vastaan. Maksuohjeet saat soittaessasi. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.