Hyvän mielen polku ja satupolku 16.4.-21.5.2021 Utran saarilla

Hyvän mielen polku ja satupolku16.4.-21.5.2021 välisellä ajalla Utran saarilla.

Hyvän mielen polut on tarkoitettu tuomaan iloa ja hyvää mieltä niin isoille kuin pienille Utran saarten kulkijoille. Hyvän mielen polku antaa kävijälleen miellyttävän mahdollisuuden pysähtymiseen ja rentoutumiseen sekä mahdollisuuden aistia keväistä luontoa entistä syvemmin. Satupolun varrelta löytyy perheen pienimmille hauskasti kuvitettuja loruja ja leikkejä metsän eläinystävien kertomana. Toteutamme polut yhdessä Utran Asukasyhdistyksen kanssa.

Osallistu polulla Fysiodagin lahjakortin (45 min, fysioterapiaan tai akupunktioon tai hierontaan) arvontaan.
Ota polun varrelta kuva, kerro hyvän mielen tunnelmiasi, tägää meidät mukaan ja jaa ne sosiaalisessa mediassa. Arvonta suoritetaan 21.5. Ilmoitamme voittajalle henkilökohtaisesti.

FACEBOOK: @pohjois_karjalansyopayhdistys

INSTAGRAM: @pksyry

Voit myös käyttää hastageja #pksyry #iloliikuttaa #hyvänmielenpolku #satupolku

Satupolun lorut, leikit ja eläinpiirrokset on tehnyt joensuulainen