Vertaistukiryhmä Varavoimaa verkkotapaaminen

Lisätietoa tapahtumasta

Vertaistukiryhmä Varavoimaa on tarkoitettu kaikille pitkäaikaista ja uusiutunutta syöpää sairastaville. Kokoontumisten tarkoituksena on tuoda iloa ja virkistystä arkeen

23.4. klo 13-15 Verkkovertaistapaaminen. Koska emme voi kahvitella kasvokkain, niin järjestämme tapaamisen verkkovälitteisesti. Tapaamisen välineenä käytetään Microsoft Teamsia. Osallistuaksesi tarvitset joko älypuhelimen, tabletin tai tietokoneen, jossa on kamera ja mikrofoni. Etätapaamiseen otetaan mukaan enintään 10 osallistujaa, jotta vertaistuki ja keskustelu onnistuu parhaalla mahdollisella tavalla. Ilmoittaudu mukaan ke 22.4. klo 11 mennessä sähköpostitse osoitteeseen salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi tai p. 050362 2915. Ilmoittautumisen yhteydessä saat ohjeet Teamsiin ja verkkotapaamiseen liittyen, sekä lähetämme sinulle sähköpostiin linkin, jonka kautta osallistuminen tapahtuu. Tule rohkeasti mukaan, opetellaan yhdessä tätä uutta tapaa kohdata toisemme 🙂