Verkkovertaistukiryhmä Tietotuntinen

Lisätietoa tapahtumasta

Teemana: Mikä mietityttää? Tervetuloa ns. kyselytynnille. Tällä kerralla on mahdollista keskustella kahden Syöpäyhdistyksen sairaanhoitajan kanssa ja kysyä mistä tahansa syöpään liittyvästä asiasta.

Tapaamisen välineenä käytetään Microsoft Teamsia. Osallistuaksesi tarvitset joko älypuhelimen, tabletin tai tietokoneen, jossa on kamera ja mikrofoni. Etäryhmään otetaan mukaan max. 10 osallistujaa, jotta vertaistuki ja keskustelu onnistuu parhaalla mahdollisella tavalla. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ennen tapaamista on mahdollista testata yhteyksiä.

Ilmoittaudu mukaan 2.6. klo 15 mennessä sähköpostitse salla-maaria.martikainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi Annamme ilmoittautumisen yhteydessä sinulle ohjeet Teamsiin ja verkkovertaistukiryhmään liittyen, sekä lähetämme sinulle sähköpostiin linkin, jonka kautta osallistuminen tapahtuu. Tule rohkeasti mukaan 🙂