Joensuu: Syöpään sairastuneiden naisten ryhmä

Lisätietoa tapahtumasta

Ryhmä on tarkoitettu Sinulle, joka kaipaat vertaistukea ja mahdollisuutta jakaa sairastumisen ja syöpähoitojen aikana kokemaasi toisten syöpäsairauden kokeneiden naisten kanssa. Ryhmä on avoin ryhmä ja mukaan saa tulla silloin, kun itselle parhaiten sopii.

Syksyllä tekee mieli laittaa villasukat jalkaan, vetäytyä pehmeän viltin lämpöön, sytyttää kynttilä ja keittää höyryävä kupillinen iltateetä. Mitä jos tehtäisiin tuo kaikki yhdessä – toisten samanhenkisten naisten kanssa?

Tervetuloa syöpään sairastuneiden naisten syysiltoihin
– 25.10.2023 klo 17-19 Tässä illassa on tarjolla teetä ja vertaistukea yhdessä Minnan kanssa. Kynttilänvalossa ja lämpimän viltin alla voimme makustella, miltä mennyt syksy on tuntunut ja mitä hyvää tuleva talvi voisi tuoda mukanaan. Pue jalkaasi ne mukavimmat villasukkasi – viltit löytyvät meiltä talon puolesta. Tässä illassa kokoonnumme yhdistyksen tiloissa, os. Malmikatu 5B, 2.krs.
– 1.11.2023 klo 17-19 Tässä illassa on lupa huokaista ja rentoutua yhdessä Marketan kanssa. Sytytetään kynttilät, nautitaan kuppi kuumaa ja karataan hetkeksi omalle mielikuvamatkalle rentoutuksen keinoin. Ota mukaasi oma jumppa-alusta tai matto, ne mukavimmat villasukkasi ja laita lämmintä päälle – viltit löytyvät meiltä talon puolesta. Tässä illassa kokoonnumme NNKY:n tiloissa, os. Malmikatu 2.
Molempiin iltoihin voit ilmoittautua viimeistään edellisenä päivänä klo 15 mennessä soittamalla Markolle puh 013 227 600 tai sähköpostitse minna.kaartinen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi.
Lämpimin terveisin Minna ja Marketta

Pyydämme ilmoittautumaan ryhmään mm. tarjoilujen vuoksi aina edellisenä päivänä klo 15 mennessä:
☎ 050-5151288 / 013 227 600 Minna Kaartinen
💻minna.kaartinen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi