Joensuu: Time out -ilta syöpää sairastavien läheisille

Lisätietoa tapahtumasta

Olisiko tämä Sinun tarvitsemasi aikalisä?
15.3.2023 klo 17-19 Time out -ilta syöpää sairastavien läheisille (osoitteessa Malmikatu 5B 2.krs). Tarkoituksena on tarjota aikalisä ja jotain ihan muuta tilanteeseen, jossa olet.

Tule nauttimaan kevyttä iltapalaa ja tapaamaan samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia. Illassa mukana yhdistyksen sairaanhoitajat Salla-Maaria ja Minna.

Ilmoittautuminen 13.3. klo 12 mennessä toimiston numeroon 013 227 600 tai marko.luukkainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

Time out kokemusta kuvastaa hyvin nämä osallistujien palautteet: ”Ilta oli ratkasevan tärkeä ja mielekäs. Omaisena olen tärkeä ja jaksamiseni on merkittävää, siksi on tärkeää että huolehdin omasta itsestäni”. ”Yhteisestä illasta jäi hyvä mieli, rankoista kokemuksista huolimatta”.