Joensuu: Hoitojen jälkeinen iltapäivä

Lisätietoa tapahtumasta

Kun syöpähoidot ovat päättymässä tai hiljattain päättyneet, moni syöpäsairauden kokenut kertoo usein jäävänsä ikäänkuin ” tyhjän päälle”.  Arki ja arjen haasteet alkavat painaa päälle. Pitäisi jaksaa, mutta mitä tehdä, kun väsähtäminen tapahtuu hetkessä?  Syövän uusiutuminenkin mietityttää. Arki tuntuu hakevan vielä oman aikansa sitä ” uutta normaalia”.

Haluamme ”loiventaa” tätä joskus haastavaakin elämänvaihetta järjestämällä

17.2.2022 klo 16 – 19 Hoitojen jälkeisen iltapäivän.

Iltapäivässä saat monipuolista tietoa hyvinvointiasi hyödyttävistä, ajankohtaisista asioista.

Kokoonnumme syöpäyhdistyksen tiloissa (os Malmikatu 5B, 2.krs ), mikäli koronatilanne sen sallii. Iltapäivään voi osallistua myös etäyhteyksin Teams-sovelluksen avulla.

Iltapäivän ohjelma:

klo 16: Syöpähoitojen myöhäiset vaikutukset ( sytoaivot, väsähtäminen, fyysisen kunnon haasteet, syövän uusiutumisen pelko, psyko-sosiaalisen tuen merkitys)

klo 16.45: Paluu työhön ja arkeen ( Kelan lakisääteiset etuudet, osa-sairaspäiväraha, työssä ja arjessa jaksaminen )

klo 17.30 Kuntoutumisen tuen palvelut ( Kelan ja Syöpäjärjestöjen kurssit, vertais- ja ammatillinen tuki)

18.15. Rentoutumisharjoitus ja palaute iltapäivästä

Iltapäivässä ovat mukana yhdistyksen sairaanhoitajat Minna Kaartinen ja Marketta Komulainen.

Ilmoittaudu iltapäivään 14.2.2022 klo 16 mennessä puh 013 227 600 tai sähköpostilla:

minna.kaartinen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi

marketta.komulainen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi