Joensuu: Avoimet ovet

Lisätietoa tapahtumasta

Avoimet ovet 23.11. ja 1.12.2021

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uusiin toimitiloihimme avoimien ovien iltapäivissä 23.11. ja 1.12. klo 14-18!

( osoitteessa Malmikatu 5 B, 2.kerros, 80100 Joensuu )

Marraskuun hämärtyvässä iltapäivässä on mukava istahtaa hetkeksi, rauhoittua päivän kiireistä ja nauttia kuppi kuumaa itseleivottujen leivonnaisten kera.

Yhdistyksen henkilökunta ja vapaaehtoisia on paikalla kertomassa yhdistyksen toiminnasta, keskustelemassa ja kuuntelemassa, minkälaista toimintaa juuri Sinä toivoisit meiltä?

Syöppiksen Säpäkät ovat järjestäneet myyjäiset, josta voit ostaa kotiin viemisiksi kotikutoisia kuivakakkuja, pikkuleipiä, joulukortteja sekä vaikkapa joulupukin konttiin käsintehtyjä pehmeitä paketteja.

Kaikkien osallistuneiden kesken arvotaan molempina päivinä mukava yllätyspalkinto. Tule ja ota mukaan kaverisi, naapurisi tai työkaverisi!

Maaria Leinosen runon sanojen myötä:

” Aina sentään joku ilo, joku mahdollisuus, joku toivo. Aina sentään tässä pimeydessä ja kylmyydessä, joku lämmin käsi, joku avoin mieli, aina joku ihmisen veli ja sisko. Ja niin kauan emme ole hukassa.”

Terveisin syöpäyhdistyksen henkilökunta Suvi, Salla-Maaria, Heini, Marjo, Minna ja Marketta