Uuteen vuoteen uutiskirjeillä ja uudella toiminnalla

Suvi Jolkkonen

Sydänlämpöinen tervehdys ja hyvän alkavan vuoden toivotus kaikille!

Melkein vuosi on eletty varsin poikkeuksellista aikaa. Paljon mahtuu asioita ja muutoksia menneeseen vuoteen. Vaikka mennyt vuosi on ollut raskas varmasti meille jokaiselle, niin kyllä se on mukanaan tuonut hyviäkin asioita, joita varmasti tulevaisuudessakin pidämme mukanamme. Henkilökohtaisesti voin sanoa, että mennyt vuosi on vahvistanut suhdettani luontoon ja arjen rauhoittaminen on tullut osittain annettuna ja osittain otettuna. Työyhteisöämme mennyt vuosi on tiivistänyt ja vielä vahvemmin tuonut esille sen osaamista sekä vahvuuksia. Olemme myös ottaneet ison digiloikan.

Toiveikkaana starttaamme tähän vuoteen ja olemme kehitelleet paljon uudenlaista, jonka toivomme auttavan parhaalla mahdollisella tavalla kohderyhmiämme.

Sähköinen uutiskirje on yksi tämän vuoden uutuuksista. Tarjoamme uutiskirjeen sähköpostitse sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille sekä jäsenillemme ja toiminnastamme kiinnostuneille (Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen uutiskirje). Tuomme uutiskirjeeseen ajankohtaisia asioita, yhdistyksen kuulumisia, tiedotusta toiminnasta ja mistä tietoa saa lisää. Uutiskirje ilmestyy 4-6 kertaa vuodessa. Toivomme uutiskirjeen antavan lisää tietoa jäsenillemme ja toiminnasta kiinnostuneille sekä sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille. Toivottavasti se mataloittaa kynnystä meihin päin yhteydenottamiseen. Jokainen uutiskirjeen tilaajista voi halutessaan omalta osaltaan olla auttamassa meitä kertomalla toiminnastamme eteenpäin. Esimerkiksi jos kohtaat työssäsi syöpään sairastuneita ja/tai heidän läheisiään tai lähipiirissäsi on sairastunut tai olet itse sairastunut. Tavoitteenamme on, että kenenkään syöpään sairastuneen tai hänen läheisensä ei tarvitse olla yksin. Meillä on aikaa, halua kohdata ja kuulla, asiantuntijuutta ja osaamista keskustella sekä auttaa. Uutiskirjeen voi tilata kotisivuiltamme https://www.pohjois-karjalansyopayhdistys.fi/tilaan-uutiskirjeen/

Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi uutiskirjeemme lukijaksi ja tsemppaan sinua tutustumaan uutiskirjeen sisältöön tarkemmin. KOSKA meillä on alkamassa paljon uudenlaista toimintaa. Niistä mainitsen tässä Ilo liikuttaa -ryhmän, joka on aivan kaikille avoin ryhmä ja tanssi-liiketerapian, joka on kohdennettu syöpään sairastuneille, joilla sairastumisesta on vähintään puoli vuotta ja enintään 2 vuotta. Kevään aikana paljastamme vielä lisää uutta 😊 Lukuiloa ja lämpimästi tervetuloa toimintaan mukaan!

Toivoa, valoa, hyvää vointia juuri Sinulle!

Suvi