Tule vapaaehtoiseksi!

Tule mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Pop up -vapaaehtoinen

Pop up -vapaaehtoisena sitoudut toimintaan kertaluontaisesti ja tutustut helposti yhdistyksen toimintaan.

Tule tukihenkilöksi!

Vapaaehtoiset tukihenkilöt tukevat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Tule sinäkin mukaan tärkeään ja antoisaan toimintaan! Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä toimii vertaistukihenkilöitä ja saattotukihenkilöitä.

Lahjoita

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tekee työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi ja syöpätutkimuksen edistämiseksi. Halutessasi voit tukea toimintaamme liittymällä jäseneksi tai muilla tavoin.

Testamenttilahjoitus

Testamenttilahjoitukset ovat mahdollistaneet Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen monipuolisen toiminnan ja niillä on suuri merkitys työmme jatkuvuuden turvaamiseksi.

Adressit toiminnan tukemiseksi

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys myy erilaisia adresseja toimintansa tukemiseksi.

Yhdistyksen toimintaa tukeneet henkilöt/yritykset

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys kiittää lämpimästi kaikkia toimintaansa tukeneita henkilöitä ja yrityksiä. Tukenne mahdollistaa työmme terveyden edistämiseksi ja syöpää sairastavien sekä heidän läheistensä hyväksi.