Merkkipäivälahjoitus

Oletko juhlimassa merkkipäivääsi tai muuta tapahtumaa? Tai onko läheiselläsi merkkipäivä ja hänellä on jo kaikkea, jolloin on vaikea keksiä sopivaa lahjaa. Haluaisitko lahjojen sijaan tukea toimintaamme?

Haluaisitko saada erilaisen merkkipäivälahjan? Etkö kaipaa lahjoja ja kukkia? Kun vietät merkkipäivääsi, voit pyytää ystäviäsi tekemään lahjojen ja kukkien sijaan merkkipäivälahjoituksen Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistykselle. Tekemällä merkkipäivälahjoituksen olet mukana tukemassa yhdistyksen toimintaa. Lahjoituksen voit osoittaa haluamaasi kohteeseen.

Halutessasi välitämme Sinulle lahjoittajien nimet ja yhteissumman.

Haluaisitko muistaa merkkipäivää viettävää läheistäsi/ystävääsi erilaisella lahjalla? Onko hänellä jo kaikkea ja lahjan valinta on vaikeaa? Ilahduta läheistäsi tekemällä hänen nimissään merkkipäivälahjoitus Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistykselle. Voit tehdä lahjoituksen yksin tai kerätä porukan tekemään lahjoituksen.

Halutessanne välitämme merkkipäivän viettäjälle lahjoittajien nimet ja lahjoitusten yhteissumman.

Merkkipäivälahjoituksen tekeminen on helppoa. Annamme mielellämme lisätietoa p. 013 227 600 tai 050 536 4975.

Kiitos, että autat!