Joensuu: Miesten teemailta Eräjormat kevätillassa

Lisätietoa tapahtumasta

27.4.2022 klo 16.30-19.30 Miesten teemailta Eräjormat kevätillassa. Kokoonnumme Kuhasalon parkkipaikalla klo 16.30. Siirrymme yhdessä Kalamaja Kalmonkatiskalle, jonka ympäristössä liikumme illan aikana Karelia AMK sairaanhoitajaopiskelijoiden Eeron, Ninon ja Jeren opastuksella. Illan päätteeksi istutaan nuotiotulen äärellä, paistellaan makkaraa, nautitaan iltakahvit ja parannetaan yhdessä miehistä maailmaa. Ota mukaan kiehisten tekoa varten oma puukkosi ja toisille kerrottavaksi ikimuistoisin erämuistosi. Ilta on kohdennettu syöpäsairauden kokeneille miehille. Lisätietoja ja ilmoittautuminen iltaan yhdistyksen toimistolle p. 013 227 600 tai sähköpostilla heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi edelliseen päivään klo 15 mennessä.