Kitee: Vertaistukitapaaminen syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen

Lisätietoa tapahtumasta

Vertaistukitapaaminen syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen keskiviikkona 21.4.2022 klo 14-16 Kiteen kaupunginkirjaston kabinetissa, os Opintie 9, Kitee.

”Huoli puolittuu ja ilo tuplaantuu, kun ne voi jakaa toisen kanssa”.

Vertaistukitapaaminen sinulle, jota syöpään sairastuminen on koskettanut joko oman kokemuksesi tai läheisesi kautta ja kaipaat asian käsittelyä sekä keskustelua vertaisten kesken. Usein saman kokenut ymmärtää parhaiten! Ryhmässä puhutut asiat ovat luottamuksellisia. Tapaamisessa on mukana yhdistyksen sairaanhoitaja Marketta Komulainen. Ryhmässä huolehditaan osallistujien turvallisuudesta maskeja ja käsidesiä käyttämällä sekä turvaväleistä huolehtimalla.

Tule mukaan ja ilmoittaudu 20.4. klo 15 mennessä puh 013 227 600 tai heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi