Joensuu: Ilo liikuttaa – tapahtuma Kuhasalossa

Lisätietoa tapahtumasta

Lähde kanssamme nauttimaan keväisestä luonnosta!

Ilo liikuttaa – tapahtuma Kuhasalon luontopolulla keskiviikkona 18.5.2022 klo 17-19.30. Tapahtuma on tarkoitettu syöpään sairastuneille, heidän läheisilleen sekä yhdistyksen joensuulaisille jäsenille.

Kokoonnumme Kuhasalon luontopolun parkkipaikalle klo 16.45. Klo 17 lähdemme kävelemään leppoisaan tahtiin Hyvän mielen polulle. Polun varrella Hyvän mielen rasteja, joissa nautimme metsämeditaatioharjoituksista. Yksi rasteista on Kuhasalon vanhan luostarin muistomerkillä, jossa historioitsija Tapio Hämynen kertoo luostarin historiasta. Kävelyn jälkeen jatkamme iltaa nuotiotulien äärellä Kalmonkatiskan majalla. Syöpäyhdistys tarjoaa makkarat ja pannukahvit. Illassa mukana Syöppiksen Säpäkät sekä sairaanhoitaja Marketta Komulainen.

Tarjoilun vuoksi ilmoittauduthan mukaan viimeistään 17.5. klo 15 mennessä, soittamalla yhdistyksen toimistolle puh 013 227 600 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen heini.grohn@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi