Pop up -vapaaehtoinen

Pop up -vapaaehtoisena sitoudut toimintaan kertaluontaisesti ja tutustut helposti yhdistyksen toimintaan.

Osallistu silloin kun sinulle sopii

Vapaaehtoiset toimivat yhdessä yhdistyksen työntekijöiden kanssa erilaisten tapahtumien järjestämisessä ja toteuttamisessa. Tälläisiä tapahtumia ovat esimerkiksi erilaiset yleisötilaisuudet, liikuntatapahtumat, konserttien narikat, tanssiaiset, yhdistyksen avoimet ovet ja Roosa nauha -lipaskeräykset. Tarvitsemme joukkoomme myös järjestyksenvalvojia, joilla on voimassa oleva järjestyksenvalvojakortti.

Vapaaehtoisena toimiminen edellyttää, että

• olet sosiaalinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot
  • sinulle on luontaista suhtautua toisiin ihmisiin myötätuntoisesti ja kannustavasti
  • osaat tarttua rohkeasti toimeen
  • sitoudut toimimaan yhdistyksen arvojen ja toimintaohjeiden mukaisesti

Tarjoamme:

• merkityksellistä sisältöä vapaa-aikaan ja mukavan porukan, jossa voit toimia yhdessä ammattilaisten ja toisten vapaaehtoisten kanssa
  • virkistystä
  • koulutusta vapaaehtoistehtävään

Pop up -vapaaehtoiseksi voit ilmoittautua täyttämällä alla olevan lomakkeen tai ottamalla yhteyttä yhdistyksen toimistoon p. 013 227 600.

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.