Tule mukaan! Elämän värit -kampanja käynnistyy toimintamme tukemiseksi

Mikä on ELÄMÄN VÄRIT- kampanja?

Elämän värit -kampanja syntyi työyhteisömme asiakaskohtaamisista ja kokemuksista. Asiakastyössämme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä kanssa kohtaamme huolta, surua, pelkoa ja tuskaa, mutta saamme myös iloita ja nähdä, kuinka pimeimmänkin yön jälkeen voi uuden aamun valo luoda uutta toivoa elämään.

Me jokainen elämme ja koemme elämän moninaiset värit kukin tavallamme, sen vuoksi myös kampanjan tuotteissa mustan seassa vaihtelee logomme kirkkaatt värit.

Haluamme kutsua Sinut mukaan toteuttamaan tätä ainutkertaista ”Elämän värit”- kampanjaa.

Osallistumalla tuet työtämme Pohjois-Karjalan alueella.

villasukka, rannekoru, villalanka

Elämän värit- villasukat ja -rannekkeet

Aloitamme kampanjan tämän syksyn aikana seuraavalla tavalla:

ELÄMÄN VÄRIT SUKKIEN JA LAPASTEN NEULONTAKAMPANJA 14.10.-19.11.2021

KAIKILLE AVOIMET TYÖPAJAT ELÄMÄN VÄRIT -RANNEKORUJEN VALMISTAMISEEN

•  27.10. keskiviikkona klo 15-18 yhdistyksen toimistolla (Ilmoittautuminen p. 013 227 600 ma 25.10.2021 klo 15 mennessä)
  •  1.11. maanantaina klo 15-18 yhdistyksen toimistolla (Ilmoittautuminen p. 013 227 600 pe 29.10.2021 klo 13 mennessä)
  • Rannekkeiden värimaailma on sama kuin neuleissa
  • Tarjoamme välineet ja kupposen kuumaa mukavassa seurassa.
  • Työpajoissa tehdyt rannekkeet tulevat avoimien ovien päiviin myyntiin ja myyntituotot tukevat yhdistyksen toimintaa.

Lisäämme sukkiin ja lapasiin vyötteet, joihin tulee työntekijämme tekemä runo. Rannekorut paketoidaan kauniisti ja  myös niissä on kampanjaa varten tehty runo, joka on työntekijämme käsialaa.

Rannekoru