Tervetuloa Äijäkävelylle!

Marraskuussa Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä vietetään miesten terveyden teemakuukautta. Näissä merkeissä järjestämme tapahtumia, joissa saa tietoa mm. eturauhasyövästä. Eturauhassyöpä on miesten yleisin syöpä ja siihen sairastuu vuosittain yli 5000 henkilöä.

Kuukauden teemaan liittyen järjestämme Kontiolahden ampumahiihtostadionilla ”Äijäkävelyn” ke 29.11-17 klo 13.00-15.30 (os. Napakympintie 24, Kontiolahti).
Tempauksella halutaan herättää miehiä huolehtimaan itsestään ja terveydestään entistä paremmin ja nostaa juuri miesten terveyttä koskevia asioita esille. Paikalle ovat tervetulleita kaikkien miesten lisäksi myös puolisot ja muut läheiset!

Ohjelma:
– klo 13.00 Kokoontuminen lehdistökeskuksen eteen
Tilaisuuden avaus / Jere Penttilä, Kontiolahden kunnanjohtaja

Alkulämmittely ja pari sanaa liikunnan merkityksestä terveydelle / Kontiolahden urheilijat

– klo 13.30 n. 2 km kävely ampumahiihtostadionin maastossa
– klo 14.15 Pullakahvit/-teet ah-stadionin kahviosta ja kokoontuminen lehdistökeskuksen saliin
– klo 14.30 Eturauhassyöpään sairastuneen miehen omakohtainen kertomus syöpään sairastumisesta ja sen eri vaiheista. Vapaata keskustelua ja ajatustenvaihtoa. Tilaisuus päättyy n. klo 15.30

Tapahtumassa mukana P-K:n Syöpäyhdistyksen henkilökuntaa antamassa tietoa toiminnasta ja jakamassa esitteitä.

HUOM: Ilmoittautumiset tarjoilua varten P-K:n Syöpäyhdistykselle 24.11.2017 mennessä p. 013-227 600 tai s.postilla: marjo.toivanen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi. Tilaisuus on maksuton.

Lämpimästi tervetuloa tempaisemaan miesten terveyden puolesta!