Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys hakee toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Palvelusihteeriä 2.11.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys: sairaanhoitajat esitetelineen luona.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on järjestö, jonka tarkoituksena on ehkäistä syöpäsairauksia ja edistää terveyttä sekä tukea syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään Pohjois-Karjalan maakunnan alueella. Yhdistyksen palveluksessa on neljä sairaanhoitajaa, palvelusihteeri ja toiminnanjohtaja. Nykyisen palvelusihteerin siirtyessä uusien haasteiden pariin, etsimme tilalle uutta palvelusihteeriä osaavaan joukkoomme.

Palvelusihteerin työtehtävä sisältää toimistotehtäviä, taloushallintoa ja viestintää sekä asiakaspalvelua puhelimitse, kirjallisesti ja kasvotusten.

Tehtävään valittavalta edellytetään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vastaavaa aiempaa opistotason tutkintoa sekä tehtävään soveltuvaa työkokemusta.

Arvostamme kokonaisuuksien hallintaa, tarkkuutta, joustavuutta, oma-aloitteisuutta, verkosto-osaamista ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Lisäksi arvostamme hyviä tietoteknisiä valmiuksia mm. Office ohjelmiston, WordPressin ja Canvan hyvää hallintaa sekä aiempaa kokemusta taloushallinnon järjestelmistä. Kokemus tai koulutus hoitoalalta katsotaan eduksi.

Hakemukseen on liitettävä CV ja todistusjäljennökset tutkinnon suorittamisesta sekä muista todistuksista. Todistukset, joilla tehtävää haet, tarkastetaan haastattelun yhteydessä. Ennen työn vastaanottamista hakijan tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Työsuhteessa noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.
Palkkaus määräytyy Sosiaalialan järjestöjä koskevan työehtosopimuksen mukaan. Työaika on 7,5 tuntia päivässä ja 37,5 tuntia viikossa.
Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys on savuton työpaikka.

Hakemukset pyydämme toimittamaan viimeistään 27.9.2020 sähköpostitse osoitteeseen suvi.jolkkonen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi tai postitse Suvi Jolkkonen, Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys ry, Malmikatu 5B, 2.kerros, 80100 Joensuu.

Lisätietoja tehtävästä antaa toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen p. 050 536 4975