Paikallisosastojen vuosikokoukset – tule mukaan vaikuttamaan ja tekemään tärkeää vapaaehtoistyötä!

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on 12 paikallisosastoa, jotka toimivat alueillaan vapaaehtoisten voimin. Paikallisosastojen tapaamisissa syöpään sairastuneet ja heidän läheisensä voivat tavata toisiaan. Osastot järjestävät mm. kerhotapaamisia, luentotilaisuuksia ja virkistystoimintaa. Toiminta vaihtelee osastoittain. Vuoden alussa pidetään jokaisen paikallisosaston vuosikokous, jossa käydään läpi mm. edellisen vuoden tilinpäätös ja toimintakertomus sekä kuluvan vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio. Tule mukaan alueellasi järjestettävään vuosikokoukseen ja kerro meille ajatuksesi/ideasi, mitä toiminnassa voisi kehittää.

Paikallisosastot tekevät alueillaan merkittävää työtä, joka vaikuttaa ihmisten hyvinvointiin. Pohjois-Karjalassa väestö ikääntyy ja tätä myötä myös syöpäsairautena maakunnan alueella lisääntyy. Myös yhden hengen talouksien määrät kasvavat. Jotta kukaan ei jäisi sairautensa kanssa yksin, niin tule Sinäkin mukaan tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä ja varmistamaan yhdessä kanssamme se, että tärkeä paikallinen vapaaehtoistyö pysyy vahvana ja elinvoimaisena.

Olet lämpimästi tervetullut toimintaan mukaan!

Osastojen vuosikokousajat:

• Kiteen osaston vuosikokous 5.2.19  klo 13 Kansantalo (os. Leipurintie 3) Kitee
  • Kiihtelysvaaran osaston vuosikokous 13.2.19 klo 13 Seurakuntatalo (os. Tohmajärventie 38) Kiihtelysvaara
  • Tohmajärven osaston vuosikokous 5.2.19 klo 16 Kaivo (os. Talluksentie 1)  Tohmajärvi
  • Liperin osaston vuosikokous 4.2.19 klo 17 Ystävänkammari (os. Käsämäntie 122) Liperi
  • Kontiolahden osaston vuosikokous 6.2.19 klo 17 Ystävänkammari (os. Keskuskatu 17) Kontiolahti
  • Juuan osaston vuosikokous 12.2.19 klo 18 Ellinkulma yhdistystila (os. Väyryläntie 1) Juuka
  • Nurmeksen osaston vuosikokous 12.2.19 klo 14 Nurmeskotiyhdistys (os. Esantie 3) Nurmes
  • Lieksan osaston vuosikokous 7.2.19 klo 14 Lieksakoti (os. Närhitie 3)  Lieksa
  • Enon osaston vuosikokous 7.2.19 klo 17.00 Palvelutalo Kotiranta (os. Välskärintie 9) Eno
  • Outokummun osaston vuosikokous 13.2.19 klo 13 Galleria Marita (Kino Maritan alakerta, käynti kadunpuolelta os. Kummunkatu 3,) Outokumpu
  • Ilomantsin osaston vuosikokous 14.2.19 klo 14 Palvelukeskus Iljala (os. Kappalaisentie 2) Ilomantsi
  • Polvijärven osaston vuosikokous 13.2.19 klo 16 Touhula (eläinlääkärintalo, os. Jääskeläntie 5) Polvijärvi

Kokouksissa mukana yhdistyksen toiminnanjohtaja Suvi Jolkkonen.

Kiihtelysvaaran paikallisosaston kokouksessa mukana yhdistyksen puheenjohtaja Matti Väistö.

Lisätietoja osastojen toiminnasta löydät täältä