Elämä tässä ja nyt -sopeutumisvalmennuskurssilla vielä tilaa!

Hakuaika Elämä tässä ja nyt -sopeutumisvalmennuskurssille on vielä menossa. Kurssi kokoontuu kevään aikana kuusi kertaa ajalla 5.4.-24.5.2018, lisäksi syksyllä yksi tapaaminen 13.9.2018. Kaikki kokoontumiset torstai-iltaisin klo 17-20 syöpäyhdistyksen tiloissa, ainoastaan kevään viimeinen kokoontuminen ” Voimaa metsäpolulta” Kuhasalon Kalamaja Kalmonkatiskalla.

Kurssiohjelman sisältö painottuu syöpään sairastumisen tuomien elämänmuutosten tarkasteluun ja muutoksessa sopeutumiseen. Kurssi toteutuu pienryhmässä omia voimavaroja ja vuorovaikutusta vahvistavien keskustelujen, toiminnallisten harjoitusten ja kotitehtävien avulla. Kohderyhmänä alle kaksi vuotta sitten sairastuneet kuntoutujat joko yksin tai  yhdessä läheisen kanssa. Huom! Kurssille voi osallistua jo hoitojen aikana. Hakuaika päättyy 9.3.2018.

Lisätietoja kurssista ja sille hakemisesta yhdistyksen toimistolta 013-227600 tai s.postilla marjo.toivanen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi