Kasvokkain -vertaistukea syöpään sairastuneille miehille

Lisätietoa tapahtumasta

Kasvokkain-ryhmässä sana on vapaa! Tule rohkeasti vaihtamaan ajatuksia ja tapaamaan samankaltaisessa elämäntilanteessa olevia. Miesten ryhmä on aktiivinen porukka, jossa keksitään myös tekemistä keskustelun lisäksi. Mukana tapaamisissa on vapaaehtoinen vertaistukiryhmän ohjaaja.

Huom! 28.11. klo 13-16 Miesten hyvinvointitapahtuma Joensuun pelastuslaitoksella ( Noljakantie 4, Joensuu).  Tapahtumassa on tarjolla miesterveyteen liittyviä tietoiskuja ja materiaaleja.  Osallistujien on mahdollisuus tutustua palo-ja pelastuskalustoon, kokeilla alkusammutusta sekä osallistua palokuntalaisten kuntotestiin. Pelastuslaitos tarjoaa kahvit ja pientä purtavaa. Tapahtumaa ovat järjestämässä Pohjois-Karjalan Pelastusalan liitto, Liikenneturva, Karelian amk:n sairaanhoitajaopiskelijat sekä Pohjois-Karjalan syöpäyhdistys. Syöpäyhdistykseltä on tapahtumassa mukana yhdistyksen vapaaehtoinen vertaisryhmän ohjaaja Hannu sekä neuvontahoitajat Minna ja Marketta.

Tervetuloa!