Joensuu: Kevään kehonhuoltoryhmä aloittaa

Lisätietoa tapahtumasta

Tervetuloa osallistumaan suosittuun Hanne Kankkusen ohjaamaan kehonhuoltoon.

” Vaikka lähteminen aina kehtuuttikin, niin nautin siitä hyvästä olosta aina tunnin jälkeen. Kannatti se aina lähtee.”Nainen 58 v.

Ryhmä kokoontuu erilaisilla teemoilla 12 kertaa tiistaisin 17.1.-11.4.2023 klo 17-18. (Keltainen talo, Sairaalakatu 8, Joensuu).

Paikan päälle mahtuu ensimmäiset 10 ilmoittautunutta. Ryhmä toteutetaan samaan aikaan etänä, joten voit halutessasi osallistua kotoa käsin. Tällöin tarvitsemme ilmoittautumisen yhteydessä sähköpostiosoitteesi.

Kehonhuollon omavastuuosuus on 30€ paikanpäälle osallistuville ja etäyhteydellä osallistuville 15€. Maksutiedot saat ilmoittautumisen yhteydessä ja maksu tulee suorittaa ennen ryhmän alkamista. Osallistujat eivät ole vakuutettuja yhdistyksen puolesta.

Ilmoittaudu mukaan 16.1.2023  klo 12.00 mennessä p. 013 227 600 tai suvi.jolkkonen@pohjois-karjalansyopayhdistys.fi