Tule vapaaehtoiseksi!

Tule mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Tarjoamme monenlaisia vapaaehtoistoiminnan vaihtoehtoja ja tarvetta monenlaiselle osaamiselle. Voit osallistua silloin kun ehdit ja sinulle sopii.

Tavallisen ihmisen tiedoilla ja taidoilla

Vapaaehtoisena toimit tavallisen ihmisen tiedoilla ja taidoilla. Sinulla voi olla taitoja joita saat hyödyntää siihen sopivassa vapaaehtoistehtävässä. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnassa voit olla mukana tuomassa oman näköisensä lisän toimintaamme. Voit toimia vapaaehtoisena kertaluontoisesti tai säännöllisesti. Sinä päätät mikä sopii sinulle parhaiten. Tarjoamme tehtävääsi perehdytyksen, säännöllisiä vapaaehtoisten tapaamisia, tarvitsemasi tuen sekä virkistystoimintaa. Vapaaehtoistoiminta on aina palkatonta.

Syöpiksen Säpäkät

Syöpiksen Säpäkät on vapaaehtoisista koostuva ryhmä, joka kerää varoja Pohjois-Karjalan alueella tehtävään syöpätyöhön, mm. järjestämällä virkistys- ja retkitoimintaa, myyjäisiä ja arpajaisia sekä on mukana avustamassa erilaisissa yleisötapahtumissa. Säpäkät hoitavat myös erilaisia kahvituksia sekä konserttien naulakkopalveluja ja väliaikatarjoiluja.

Voit esimerkiksi:

Tukihenkilötoiminta

Vapaaehtoisena tukihenkilönä tuet syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä toimii vertaistukihenkilöitä ja saattotukihenkilöitä.

Paikallisosastotoiminta

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksellä on 8 paikallisosastoa. Paikallisosaston vapaaehtoisena pääset mukaan mukaviin tapahtumiin ja osaksi yhteisöllistä porukkaa.

Ota yhteyttä

Jos kiinnostuit, ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja kerro meille hieman itsestäsi ja siitä, minkälaisesta vapaaehtoistoiminnasta olet kiinnostunut.

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoiminnan rekisteri, tietosuojaseloste

Tule vapaaehtoiseksi

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

tai soita:

Tukihenkilötoiminta: Salla-Maaria Martikainen p. 050 362 2915 ja toimisto 013 227 600
Säpäkät ja muu vapaaehtoistyö: Marketta Komulainen p. 050 567 9264 ja toimisto 013 227 600

Olet tervetullut mukaan mukavaan ja toimeliaaseen joukkoomme tukemaan ja tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä!