Tule vapaaehtoiseksi!

Tule mukaan Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksen vapaaehtoistoimintaan!

Pop up -vapaaehtoinen

Pop up -vapaaehtoisena sitoudut toimintaan kertaluontaisesti ja tutustut helposti yhdistyksen toimintaan.

Tule tukihenkilöksi!

Vapaaehtoiset tukihenkilöt tukevat syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. Tule sinäkin mukaan tärkeään ja antoisaan toimintaan! Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistyksessä toimii vertaistukihenkilöitä ja saattotukihenkilöitä.

Lahjoita

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys tekee työtä syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä tukemiseksi, syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi ja syöpätutkimuksen edistämiseksi. Halutessasi voit tukea toimintaamme liittymällä jäseneksi tai muilla tavoin.

Hyväntekeväisyystilaisuudet

Haluaisitko toimia yhteistyökumppaninamme hyväntekeväisyystilaisuuksissa tai järjestää hyväntekeväisyystilaisuuden, jonka kohteena on Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys?

Adressit toiminnan tukemiseksi

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys myy erilaisia adresseja toimintansa tukemiseksi.

Yhdistyksen toimintaa tukeneet henkilöt/yritykset

Pohjois-Karjalan Syöpäyhdistys kiittää lämpimästi kaikkia toimintaansa tukeneita henkilöitä ja yrityksiä. Tukenne mahdollistaa työmme terveyden edistämiseksi ja syöpää sairastavien sekä heidän läheistensä hyväksi.